اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :

تعمیرات لپ تاپ دل | نمایندگی تعمیر انواع نوت بوک دل | نمایندگی dell

تعمیرات لپ تاپ دل :

تعمیرات لپ تاپ دل و باتری این دستگاه که یکی‌ از اجزای مهم این سیستم می باشد.

با وجود فناوری و تکنولوژی های جان دار در باتری­ های لپ تاپ این قطعه جز قطعاتی از سیستم می باشد که خیلی زود و سریع دوران دو الی سه سال کیفیت دیرین خویش را از دست می‌دهد و نیاز به ردوبدل و تعمیرات نوت بوک دل به صورت تخصصی پیدا خواهد کرد.

در حالتی که جز یوزر ها  لپ تاپ دل هستید با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل و یا سایت رسمی دل و پشتیبانی امکانات کامپیوتری قدرتمند خواهید بود سرویس ها مرتبط با بده بستان باتری را اخذ فرمائید. از سرویس ها مربوط به راس تعمیرات نوت بوک دل Dell که می‌ توانید از ما اخذ فرمایید عبارتست از رد و بدل سلول باتری لپ تاپ دل، احیای باتری نوت بوک دل، آزمایش باتری لپ تاپ Dell، شوک دادن به باتری نوت بوک (بعد از فرآیند عیب یابی) تغییر دادن پیکر بندی دستگاه برای کاهش انرژی، کالیبره کردن باتری لپ تاپ دل، نصب قابل انعطاف افزارهای لازم برای سئو مصرف انرژی، رفع اشتباهات مرتبط با آداپتور نوت بوک دل و…

تعمیرات لپ تاپ دل

تعمیرات قطعات لپ تاپ دل :

تعمیرات فن نوت بوک دل :

یک کدام از اشکالات به وجود آمده در رشته و فن لپ تاپ دل و بقیه برند ها آلودگی این قطعه و عده شدن گرد و غبار در آن هاست. او‌لین و مهم‌ ترین سفارش ما جهت تعمیرات نوت بوک دل و رشته نوت بوک گردگیری یا این که تعمیرات آن میباشد. (برای این عمل از فرچه اختصاصی در فضای گشوده یا این که بیرون از محل زندگی یا این که فعالیت انجام دهید.) می بایست دقت داشت در صورتی که باد بسیار توانمند به لپ تاپ وزیده شود می‌تواند به فن و قطعات داخلی نوت بوک صدمه بزند و نیاز به تعمیرات نوت بوک باشد.

اکنون در شرایطی که رشته لپ تاپ به طور کامل حاد گردیده باشد و تعمیرات لپ تاپ غیرممکن باشد رد و بدل رشته لپ تاپ شایسته ترین آیتم برای شما خواهد بود. چون ردوبدل یک حرفه هزینه چندان متعددی ندارد و به کارگیری از یک فن جدید قدمت اثرگذار بقیه قطعات را هم ارتقا خواهد بخشید. مادر برد نوت بوک قطعه ای حیاتی برای هر سیستم میباشد. برخی از علائم و علامت ها در مسئله فساد مادر برد عبارتند از : پر‌نور نشدن سیستم، تصویر نداشتن دستگاه، نصب نشدن ویندوز، خاموش شدن دستگاه، کار نکردن کلید ها، بهم ریختگی رنگ تصاویر و پریدن تصاویر و. . .رفع این عیوب و بقیه اشکالات دشوار افزاری مربوط به مادر برد لپ تاپ دل در منشاء تعمیرات لپ تاپ دل Dell  در نمایندگی لپ تاپ دل انجام می‌ گردد.

نحوه تعمیر هارد دل :

هارد لپ تاپ هم از اجزای مهم یک سیستم به حساب آورده می شود. انفورماتیک برتر فقط تعمیرات لپ تاپ دل و هارد آن  را انجام می دهد بلکه بقیه برند ها را پوشش می‌دهد. در فیس بروز هرگونه گونه های در هارد نوت بوک مانند صداهای نامناسب هارد و بقیه اشتباهات می‌توانید با انفورماتیک برتر تماس حاصل نمایید.

صدمات وارداتی به هارد ممکن میباشد به علت نوسان برق و یا این که دیدن ضربه از جانب هارد باشد که در چهره حاد بودن هارد لپ تاپ شما عملا بی به کارگیری میشود. منبع تعمیرات و پشتیبانی سیستم های کامپیوتری انفورماتیک برتر دارنده کارشناسان چابک دست ای در این مورد میباشد که قدرتمند می باشند اشکالات جاندار در لپ تاپ دل را در سریع ترین روزگار ممکن در تعمیرات لپ تاپ دل انجام و با شایسته ترین کیفیت حل نمایند. با اعتنا بدین مسئله که هارد دارنده آلرژی بالایی میباشد در فیس بروز خلل در هارد نوت بوک دل یا این که هر مارک دیگر از ویرایش آن دوری کنید و با تماس با نمایندگی نوت بوک دل و کارشناسان انفورماتیک برتر تماس نتایج فرمائید. این مبادرت سبب میشود فرآیند تعمیرات لپ تاپ دل و هارد آن، سوای نقص‌ و بی نقص صورت بپذیرد.

تعمیرات لپ تاپ دل

سرویس های تعمیرات لپ تاپ دل :

انفورماتیک برتر جامع ترین سرویس ها تعمیرات نوت بوک Dell را ارائه میدهد. سرویس ها ارائه گردیده در نمایندگی لپ تاپ  مخصوص به دسته خاصی از نوت بوک وجود ندارد. این اقدامات همه سرویس ها سخت افزاری و قابل نرم افزاری مرتبط با نوت بوک دل را دربرگیرنده میگردد. همگی سرویس ها تعمیر طاقت فرسا افزاری و قابل انعطاف افزاری انفورماتیک برتر بوسیله کارآزموده ترین کارشناسان و متخصصان با استعمال از امکانات منحصر به فرد و دارای ربط انجام می شود. در پایین قصد داریم منحصرا به 4 گزینه از خدمت هاو تعمیرات لپ تاپ دل را ارائه گردیده به وسیله انفورماتیک برتر اشاره کنم:

در‌ صورتی‌ که دمای نوت بوک شما با گاز ارتقاء یافت و رشته نوت بوک شما صدا اعطا کرد فساد فن نوت بوک دل بدیهی می باشد. صدای فن نوت بوک و نادر عمل کردن فن نوت بوک باعث داغ شدن سی پی یو و منجر به جراحت های بدون شوخی به لپ تاپ شما خواهد شد که موجب میشود تا نوت بوک خود را به مراکز تعمیرات نوت بوک دل بسپارید..

انواع فن لپ تاپ دل :

گونه های فن های بکار رفته در نوت بوک دو گونه می باشند: او‌لین گونه فن هایی می باشند که هوای گرم را از تحت بیرون می نمایند و مدل دوم رشته و فن حرفه هایی  می‌ باشند که هوا را از پایین به درون می‌ کشند.

هنگام رد و بدل حرفه نوت بوک لازم میباشد با دقت به سیستم شما تعیین صدق در این مورد انجام دهید. گزینش صحیح خنک کننده امداد بزرگی به خنک نگه داشتن و یا این که گردش هوا خواهد کرد. در حال حاضر در صورتی رشته خریداری گردیده مطلوب نباشد ممکن میباشد دمای لپ تاپ بالاتر از معیار استاندارد رود و قدمت سخت افزار خصوصا باتری را کم کند که موجب میشود تا نوت بوک خود را به مراکز تعمیرات نوت بوک دل بسپارید… کارشناسان ما در راس تعمیرات نوت بوک دل در آغاز به طور کارشناسی اشتباهات نوت بوک را باز‌نگری میکنند و بعد از تصاحب کردن اذن از شما اقدامات لازم و تعمیرات نوت بوک دل را انجام می‌ دهند.

تعمیرات لپ تاپ دل

تعمیرات صفحه کلید نوت بوک :

مهم‌ ترین نکته ای که شما می بایست در تعمیر دل اعتنا فرمائید. اعتنا به دسته کلیدهای به فعالیت رفته در صفحه کلید و فناوری مصرف شده آن می باشد. نکته ای که لازم میباشد بدانید این میباشد که صفحه آرایی کلید ها از استاندارد خاصی پیروی نمی نماید .و این مورد سبب می شود بدانید هر کیبورد پباده سازی و استاندارد یگانه خویش را داراست. هر کلید استانداردهای شبیه بقیه کلیدهای کناری داراست.

بازیابی داده های لپ تاپ دل :

یک کدام از تخصصی ترین سرویس ها ارائه گردیده در نمایندگی نوت بوک تعمیر دل و نوت بوک این برند و پشتیبانی امکانات کامپیوتری انفورماتیک برتر بازیابی داده ها لپ تاپ میباشد. این مبادرت به وسیله برگزیدگان کارشناسان حوزه ریکاوری و با به کار گیری از امکانات توسعه یافته انجام می‌ شود. این مبادرت برای تعمیرات نوت بوک دل که به وسیله برگزیدگان کارشناسان حوزه ریکاوری و با به کارگیری از توسعه یافته ترین امکانات نظیر pc3000 و MRTPRO انجام می‌ پذیرد. سرویس ها مربوط به این بخش به جهت آلرژی های یگانه خویش در پارت جدا از هم، به دست کارشناسان با تجربه، کارشناس و ولی امین و معتمد انجام می پذیرد.

اگرچه قابلیت بازیابی داده ها لپ تاپ دل حتی بعد از فرمت شدن هارد موجود است البته پیشنهاد میگردد در رخ مشاهده‌  ی چنین پیغامی از سوی هارد (پیغام فرمت کردن هارد دیسک) از این فعالیت دوری کنید. به‌ ویژه در‌ حالتی که اطلاعات در دسترس در هارد اهمیت و قیمت بالایی برای شما دارا هستند. به‌ هیچ تیتر هارد را برای ریکاوری و بازیابی داده ها لپ تاپ فرمت نکنید، زیرا در این صوت دوران بازیابی داده ها از 1 دقیقه به 2 روز تبدیل میگردد و در بعضی مورد ها قابلیت دارا است که داده ها دیگر بازیابی نشود.

تعمیرات لپ تاپ دل

21 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *