اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :
مانیتور دل

تعمیرات مانیتور دل | نمایندگی تعمیر مانیتور و تلویزیون دل | نمایندگی dell

تعمیرات مانیتور دل

تعمیرات مانیتور دل به جهت نقش ویژه این محصول از محصولات دل در به تصویر کشیدن اطلاعات، تصاویر و اطلاعات دردسترس در دستگاه های دیگر، از اهمیت بالایی برخوردار‌است. اهمیت سرعت در تعمیرات مانیتور دل از آن روست که فساد یک مانیتور به نوعی فساد همه دستگاه به حساب می آید و با از عمل افتادن آن همه دستگاه به نوعی بی مصرف اکانت گردیده و بازدهی خویش را از دست میدهد.

نمایندگی دل در یک کدام از پارت های خود ارائه دهنده سرویس ها تخصصی و  مربوط به تعمیرات مانیتور دل میباشد. تعمیرات تلویزیون ال سی دی دل در‌این بخش مشتمل بر همه تعمیرات مانیتور دل قابل انعطاف نرم افزاری و دشواری سخت افزاری این جنس بوده و محدود به گونه های خاصی وجود ندارد. یوزرها گرامی این متاع می‌توانند با مراجعه به راءس تعمیرات مانیتور دل ضمن اخذ کلیه سرویس ها موردنیاز، کیفیت اول مال خود را بازیابند و لذت عمل با یک دستگاه جدید را مجدداً تجربه کنند.

تعمیرات مانیتور دل

واحد تعمیرات مانیتور دل

سرویس ها ارائه گردیده در راس تخصصی تعمیرات مانیتور دل منحصر به فرد به سرویسی یگانه از این دستگاه وجود ندارد و تمامی سرویس ها مشقت بار سخت افزاری و قابل انعطاف نرم افزاری مربوط به این دستگاه را دربرگیرنده میشود. یوزرها همه مدلهای مانیتور دل میتوانند در رخ مشاهده هر سیرتکامل گونه های و ناکارامدی در دستگاه خود به راس تعمیرات مانیتوردل Dell مراجعه کرده و خدمت‌های تخصصی موردنیاز را اخذ کنند.

درین راس، فساد‌های اتفاق افتاده در دستگاه بوسیله برگزیدگان امکانات عیب‌یابی و آزمایش مانیتور شناسایی گردیده و بعد از کسب اذن از مالک دستگاه گزینه تعمیر قرار میگیرند. در نمایندگی تعمیرات مانیتور دل همگی قطعات اصلی مانیتورهای این مارک و امکانات لازم برای ردوبدل آی سی های مانیتور وجود دارد. در بخش ذیل به بعضا از سرویس ها ارائه گردیده درین راس به اختصار اشاره می گردد.

قطعه اصلی در تعمیرات

تحت عنوان بزرگترین قطعه در تعمیر دل و مانیتور این شرکت، می بایست به پنل این بخش اشاره کرد. این قطعه، ممکن میباشد به عوارض گوناگون مبتلا خلل گردیده و منجر بروز اختلالاتی در تلاش مانیتور گردد. نکته ی دارای اهمیت درین خصوص، با ارزش بودن پنل میباشد. به عبارت دیگر، پنل تحت عنوان پربها ترین قطعه در اشکال تلویزیون شناخته گردیده و اضافه توشه بها دستگاه بر دوش این قطعه است. همینطور از‌آن‌جا‌که تاثیرگذارترین بخش مانیتور نیز همین پنل میباشد، در تعمیرات مانیتور دل اهمیت ویژه ای دارااست. دقت داشته باشید که ترمیم و یا این که ردوبدل پنل در روند تعمیرات تلویزیون دل، مستلزم مهارت بسیار بالایی بوده و ابدا نباید بوسیله اشخاص تازه کار انجام گردد.

یک کدام از سرویس ها مربوط به مانیتورهای دل و تعمیرات مانیتور دل که با حضور در‌این راءس قابل اخذ میباشد، سرویس ها مربوط به تعمیر کلید پاور مانیتور دل میباشد. در پروسه تعمیر این بخش از دستگاه، اولاً پر‌نور شدن یا این که نشدن لامپ پاور مانیتور آیتم بازنگری قرار می گیرد؛ چنانچه مانیتور پر‌نور شد ولی تصویر نداشت، نوروفروغ لامپ قوه‌ای به ورقه تابانده می گردد تا دسته انواع اتفاق افتاده در دستگاه شناسایی گردد و تعمیرات مانیتور دل آغاز گردد.. در صورتیکه تصویری مشاهده شد احتمالا اختلال ساخت گردیده مرتبط با فروغ و روشنایی پس‌مورد مانیتور میباشد. البته در شرایطی که لامپ پاور پر‌نور نمیشد، احتمالا نقص‌ مرتبط با مرجع تغذیه دستگاه میباشد و اشکالی در یک کدام از خازن‌‌ها تاسیس شده است.

تعمیرات مانیتور دل

رفع خرابی خازن مانیتور

تعمیر فساد خازن مانیتور و تلویزیون LED دل یکی‌از دیگر از خدمت‌های تخصصی قابل اخذ در‌این راءس میباشد. همانطور که می دانید خازن قطعه‌ای براي ذخيره انرژي الکتريکي (ولتاژ) در مدار میباشد که از آن برای تولید میدان الکتریکی یکنواخت استعمال می گردد. از خازن‌ها برای صاف کردن سطح ولتاژ بدون واسطه و تحت عنوان غربال نیز به کار گیری می شود چرا‌که سیگنال‌های متناوب را به راحتی عبور میدهند و بازدارنده عبور سیگنال های بی واسطه می شوند.

پیشنهاد می شود به جهت حساس بودن بالای این قطعه، تعمیرات مربوط به این بخش از دستگاه به متخصصان این حوزه سپرده شود. برای کسب اطمینان از وجود فساد در خازن می شود به نماد های پایین توجه کرد: ویز ویز کردن مانیتور و یا این که خط خطی شدن ورقه نمایشگر.

رفع مشکل بالا نیامدن تصویر

با وجود دور از فوق جدی بوذن اشکالات اتفاق افتاده در مانیتور گاه این قابلیت هنوز موجود است که اقداماتی بر روی دستگاه اِعمال گردد و دستگاه کیفیت اولیه خویش را بازیابد و مجدداً آغاز به عمل کند. اگرچه در بعضا دیگر از موردها نیز تعمیرات مانیتور دل و اشتباهات تصویر صفحه نمایش دل دیگر ممکن وجود ندارد و فقط رویکرد باقیمانده بده بستان مانیتور میباشد. در هر درحال حاضر تشخیص این شرایط نیاز به باز‌بینی ظریف دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی میباشد. تعمیر خطاها تصویر مانیتور دل یکی تخصصی ترین خدمت های ارائه گردیده در نمایندگی تعمیرات مانیتور دل میباشد که در پارت مجزای خود و با به کارگیری از توسعه یافته ترین امکانات انجام می‌پذیرد.

تعمیرات مانیتور دل

تعمیر روشنایی تصویر

کم شدن روشنایی چراغ تصویر مانیتور دل از آن دست اشکالاتی میباشد که تأثیر بسزایی در کاهش کیفیت و وضوح تصویر برگه اکران دارا است. ادله این رخداد عمدتا ناشی از دو موضوع میباشد.

  • یک آنکه چراغ نئون گزینه به کار گیری در دستگاه، خویش ضعیف گردیده و مستلزم تعمیر میباشد که باید به یکی از نمایندگی مانیتور دل سپرده شود..
  • دوم آنکه مدار تغذیه دستگاه مبتلا گونه های گردیده و فعالیت برق‌رسانی را به صحت انجام نمی دهد. در فیس بروز این گونه های در دستگاه می شود به یکی‌از مرکز ها مجاز و استاندارد مراجعه کرد و خدمت های مربوط به تعمیرات مانیتور دل را اخذ نمود.

خدمت دیگر مربوط به این دستگاه که با حضور در راءس تعمیرات مانیتور دل قابل اخذ میباشد، خدمتِ تعمیر پاور مانیتور دل میباشد. در حالتی که در طول عمل با دستگاه، صفحه نمایش به یکباره خاموش و پر‌نور شدن‌ شود و یا این که تصویر آن مبتلا نقص‌ به اصطلاح رفت و برگشتی گردد، احتمالا بخش پاور آن مجروح و مستلزم تعمیر میباشد؛ به ویژه در شرایطی که اتصال کابل برق، کابل تصویر مانیتور و نیز همت کارت گرافیک مشکلی نداشته باشد. سفارش میشود به جهت حساس بودن بالای این قطعه، تعمیرات مانیتور دل به متخصصان این حوزه سپرده شود.

تعمیرات پنل مانیتور

تخصصی‌ترین خدمت‌های طاقت فرسا سخت افزاری و قابل انعطاف نرم افزاری مربوط به اشکال پنل دل –اعم از LED، LCD و… – با حضور در راس تعمیرات مانیتور دل قابل اخذ میباشد. در رابطه با سرویس ها این بخش از دستگاه می‌قدرت به مواقعی زیرا تعمیر آبخوردگی پنل مانیتور، تعمیر اختلال وجود خطوط افقی در تصویر، تعمیر بهم‌ریختگی رنگهای مانیتور، تعمیر پیکسل‌های سوخته مانیتور، تعمیر خلل ظلمت تصویر، تعمیر اختلال نماید شدن تصاویر مانیتور، تعمیر اختلال به‌هم ریختگی تصاویر مانیتور و مواقعی از این دست اشاره نمود.

تعمیر ترانزیستور مانیتور

آنچه که تعمیر ترانزیستور مانیتور دل را حساس می سازد رابطه ویژۀ این قطعه با مبداء تغذیه و جریان های محل ورود به دستگاه میباشد. این مورد سبب ساز گردیده تا تعمیر ترانزیستور به طرز شدیدی حساس شود و بهسازی آن فقطً به وسیله اشخاصی قابلیت و امکان‌پذیر شود که مهارت و تخصص این فعالیت را داشته باشند. یکی نکات مهم در حین تعیین نحوه تعمیرات مانیتور و ترانزیستور مانیتور ، اعتنا به دسته این قطعه میباشد.

ترانزیستورها به دو گونه کلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از: ترانزیستورهای اتصال دوقطبی یا این که BJT و ترانزیستورهای اثر می‌دانی یا این که FET. اعتنا به مدل ترانزیستور در حین تعمیر ترانزیستور سوخته مانیتور دل از ان روست که هر نوع از این قطعه، دارنده خصوصیات متفاوتی میباشد. تخصصی‌ترین خدمت‌های مربوط به این بخش از دستگاه نیز با حضور در راءس تعمیرات مانیتور dell قابل اخذ میباشد.

تعمیرات مانیتور دل

نمایندگی و خدمات پس از فروش

یکی‌از سرویس ها تخصصی ارائه گردیده در نمایندگی تلویزیون دل، تعمیرات میباشد که در پارتهای تخصصی دارای ارتباط و با سود مندی از توسعه یافته ترین ابزار انجام می پذیرد. تعمیرات تلویزیون LCD دل محدود به گونه خاصی وجود ندارد و با اعتنا به بعدها مانیتور، نوع مانیتور و تکنولوژی های به عمل رفته در آن در پارتهای مختلف نمایندگی مانیتور دل انجام می پذیرد.

شما یوزرها گرامی میتوانید با حضور درین راءس از تخصصی ترین سرویس ها مربوط به این متاع سود مند گشته و از بازیابی کیفیت اول دستگاه خود اطمینان داشته باشید. سرویس ها تخصصی ارائه گردیده در راءس تعمیرات مانیتور شمارا از مراجعه به دیگر مرکزها غنی ساخته و همگی سرویس ها ضروری و بایسته را به شما ارائه میکند. جهت شناخت با واحدهای بومی در نمایندگی دل و سرویس ها ارائه گردیده در آنان به بخش پایین -با تیتر معرفی واحدهای تعمیرات تلویزیون ال ای دی dell مراجعه‌کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *